Komunikat w sprawie wyznaczenia Koordynatora do spraw dostępności 
w Gminie Miejskiej Koło.
 

Wydział Organizacyjno – Administracyjny Urzędu Miejskiego w Kole informuje, że Burmistrz Miasta Koła Krzysztof Witkowski, wyznaczył Koordynatora ds. dostępności w Gminie Miejskiej Koło.

Funkcję będzie pełnił Pan Dariusz Ruciński, Inspektor w Wydziale Organizacyjno-Administracyjnym Urzędu Miejskiego w Kole.

Podstawa prawna

Wyznaczenie koordynatora ds. dostępności dla Urzędu Miejskiego w Kole było realizacją obowiązku nałożonego na wszystkie podmioty publiczne przez ustawę o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami, która weszła w życie 20 września 2019 roku.

Zadania koordynatora ds. dostępności

Zgodnie z zapisami ustawy, do zadań koordynatora ds. dostępności będzie należało:
-wspieranie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Urząd Miejski w Kole i miejskie jednostki organizacyjne;
-przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami przez Urząd Miejski w Kole i miejskie jednostki organizacyjne;
-monitorowanie działalności Urzędu Miejskiego w Kole i miejskich jednostek organizacyjnych w zakresie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.

Koordynator ds. dostępności będzie łączył nowe zadania z dotychczasowymi obowiązkami tak jak do tej pory - w strukturze Wydziału Organizacyjno - Administracyjnego Urzędu Miejskiego w Kole. 

Dane kontaktowe:

Koordynator ds. dostępności w Gminie Miejskiej Koło – Dariusz Ruciński
adres do korespondencji: ul. Stary Rynek 1, 62 – 600 Koło
telefon: 63 2627538
e-mail: bhp@kolo.pl

[start]   [koniec]